Familjebesök


I fredags kom hela familjen hit + Ida (lillbrorsans flickvän).
Vi åt fantastisk mat som Gustav hade kokat ihop, sen myste vi och tittade på tv.
Igår var vi i stan och det slutade med nya kläder (som vanligt).
Man kan verkligen inte släppa lös mig i stan utan att jag spenderar massa pengar, särskilt inte när CSN precis har kommit.
Idag har vi tagit de lugnt. Familjen åkte strax innan ett och tog Linus och mina tomatplantor med sig.
Blir fint för Linus att leka i stora trädgården och för tomaterna att växa och frodas i ett växthus :)
Jag behöver plugga fett mycket egentligen, men jag blev så trött.
Måste vila lite innan det blir grillning.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0