Choklad


Vi sitter i skolan och skriver på våran rapport. Fast jag gör ingenting. Nathalie sammanställer data och jag och Malin tittar på klockor :) Har läst lite motivationstips inför vinterlöpningen. Är sugen på att införskaffa mer löparkläder. Benvärmare verker ju vara en bra grej också.

Jag fick en muffins av Nathalie, som var mycket god. Men den gjorde mig sjukt sugen på choklad. Jag vill ha oboy och en kladdkaka, marabou och chokladglass. Kan jag få det?

Ikväll blir det spel och lite dryck, finfint!

Btw köpt Gustav snygga löparkläder igår, närmare bestämt likadana som mina :D Så nu kommer vi vara riktigt töntiga och springa runt i likadana kläder :)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Mia o Tobbe

Gillart!

Vill se er springa... :P

2010-10-01 @ 18:04:55
URL: http://loverboyfirstbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0