Jag är apan som liknar dig


Här sitter jag och vårdar mitt inre mörker en smula. Är hemma i Falkenberg och mamma och pappa är på fest. Så då gör man inte mest. Hänger lite framför tvn och har sett så mycket bättre, vilket ledde till att jag kom på hur enormt bra Olle Ljungström är. Så nu blir det väl jag och han resten av kvällen. Ja, det händer inte alltför mycket här, men det kanske är bra att ha en stund för sig själv då och då, så man kan begrunda sorgen..

 
Så här kan man se ut när man filosoferar hårt :P
 

I ditt bröst finns en kuslig maskin.
Den har en röst och slukar dyrbar bensin.
Den producerar hopp och kastrerar drömmar ibland.
När den säger stopp, så känner du just ingenting..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0