Ahaaa!!!!


Va ute och sprang en runda med pappa för en stund sen. Har känt mig ganska kass senaste tiden och som att jag har tappat formen väldigt snabbt, med tanke på att det kändes ganska bra på liuloppet. Häromdagen sprang jag så fort och tog i så jag höll på att kräkas, men det gick ändå inte så bra som det borde. Brukar ju använda min foot POD för att mäta sträcka och hastighet och det gjorde jag nu när jag och pappa sprang också. Vi sprang 4 varv på en uppmätt slinga som är 2,2km, borde alltså bli 8,8, men min klocka visar 8,2. Så frågar pappa om jag har kalibrerat min POD, men det har jag ju inte (eftersom jag typ inte vet va det betyder). Så jag kände, Ahaaa!!!! Det är min POD som lurar mig, eftersom den mäter fel. Nu verkar det vara så att man inte kan kalibrera den, vilket är surt när man köper dyra grejer, men känns ändå lite bra att jag faktiskt inte är i så kass form som jag har trott. Så får jag väl försöka stänga av eller göra någon återställning av PODen och ser om den kan fungera lite bättre. Nu har jag rensat ut lite bland mina kläder här med, så det blev lite att skänka här med. Nu softar jag med mami och papi och tittar på tv. Hoppas pappa kan hjälpa mig med mina grafer snart. Sen ska jag gå och lägga mig, för pappa har tänkt att jag ska följa med honom och motionscykla imorgon kl 6!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0