El mañana


På väg tillbaka till linkan igen. Har varit gött att vara hemma hos mami och papi ett tag. Har varit fett bra att träna med pappa och få lite coachning, eftersom jag är ganska färsk på det här med cykling, och sicka cykelvägar det finns i Falkenberg! Synd att det va kallt och blåsigt bara :P Nu va jag tvungen att åka tillbaka för att jobba ikväll och imorgon. Ska bli mys att träffa Linus och Gustav såklart :) Gustav har hållit på och trixat där hemma, så får se hur mycket möbler som finns kvar i lägenheten :P Kändes konstigt att bära med sig massa grejer ner till Falkenberg istället för upp till Linkan, men ändå bra, för jag längtar hem till bästkusten :) Har verkligen ingen inspiration till att skriva på rapporten just nu, även om det skulle vara ett gyllene tillfälle. Sitter och återupptäcker gamla goingar istället, som Gorillaz och Nirvana, mm, mm, mm. Varför försvann ni ur mitt liv? Nu softar vi tillsammans på bussen iaf :)
Btw tycker mamma att jag låter som cake boss när jag säger mm, mm, mm :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0