Hårt slappande


Sitter och fixar lite med resultaten och tittar på national geographic wild samtidigt. Är riktigt seg idag. Vaknade för typ en halvtimme sen och hade råkat sova i drygt en timme, men de va skönt. Det är konstigt att man blir så varm och seg och konstig om man somnar på dagen. Ska ta och gå igenom min garderob här och göra lite plats för kläder som ska flyttas ner. Va ute och gjorde ett konditionstest som min klocka min pulsklocka rekommenderade mig att göra innan. Den hälsade mig att min kondition är utmärkt, men fick ont i benhinnorna för att jag tog i så mycket :/ Får ta det lite försiktigt med löpning och såna saker, för benhinneinflammation är inte kul att ha sa min pappa. Så han tycker att jag ska träna mer cykling istället, förvånande :P
Nu ska jag återgå till mina tigrar (och mitt hårda slappande:P)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0