Höst och kallt


Idag har det varit riktigt kallt. Höll på att förfrysa låren när jag va ute och promenerade imorse. Får bli att ha dubbla byxor eller shorts utanpå när jag ska ut och springa. Har blivit riktigt torr om händerna och fått lite nara på hakan. Börjar känna mig lite förkyld igen, så får bli te med vitlök och ingefära igen :P Igår tränade jag med Lithe syra och det va fett jobbigt, men skönt att träna med andra, så man får lite motivation :) Min cykel blev dessutom stulen en sväng, men återfanns ganska snabbt som tur va :P Idag har jag och Gustav skänkt kläder till myrorna och hjärta till hjärta. Åkte bort till containrarna i folkets park, sen visade det sig att det finns containrar uppe på återvinningsstationen på jägarvallen :P Vi tog en sväng på stan med. Jag kände mig mest fattig, så blev inga jeans eller tjocktröja, men Gustav hittade en vinterjacka :) Fortsätter det vara såhär kallt så är det väl bara för mig att börja använda min vinterjacka jag också. Måste skaffa vantar med.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0