Köpgalning


Lite shopping är bra för själen. Att titta på och speciellt köpa väskor är extra bra :) Har hittat en riktigt fin en som jag föll för direkt, men dyr som skam va den :/ Skor är inte heller helt fel. Idag har jag varit i stan med Elina och shoppat i alla kategorier. Man kan ju få lite smått ångest efteråt när man börjar tänka på hur mycket pengar man kan göra av med på en och samma dag, men då kan man ju ta och titta på sina nya fina saker och vara nöjd istället :) Det har snöat en liten sväng nu på dan, men nu verkar det ha blivit fint väder igen. Kallt som attan har det dock varit hela dan. Är väl dags att skicka hem bilen för däckbyte nu. Måste diska lite, för det börjar likna ett berg i köket. Men kanske ska jag se en film först ;) På lördag är det kalas för Mia och Sofia, tjohej! Ska bli kul :) Om en vecka har jag och Gustav varit tillsammans en lång tid. Närmare bestämt 4 år. Ojojoj, kanske borde firas..Med en väska till mig själv? Skb! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0