Krackelibrankelfnatt


Det är skönt att vara hemma hos mami och papi. Jag och pappa har varit ute och cyklat en sväng och det va fett jobbigt. Min puls va typ uppe i 200, medan han typ inte ens blev andfådd. Sen har han ju cyklat ett litet tag längre än mig med :P Frös fruktansvärt mycket om tårna och fick typ lerstänk ända upp på hjälmen, men det va härligt :) Känner att jag nog inte riktigt tar i så mycket som jag skulle kunna när jag tränar själv (kan ju bero på att jag typ inte hittar utanför linkan och måste stanna och kolla gps:en hela tiden). Jaja, får väl försöka ta mig ut ur min så kallade "comfort zone" :P Senare ska vi iväg och fira morfar som fyller år. Nu sitter jag i en filt och ska se om det är något spännande program om lejon på tv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0