Vuxengöra


Gick upp i ottan idag för att följa med pappa och träna. Körde ett intervallpass på motionscykel, som pappa satt ihop. Eller körde bara en stund, sen passade jag på att simma, eftersom jag aldrig gör det i linkan. Det va gött! Känns inte så jobbigt när man håller på, men när man kommer upp är benen fett tunga och armarna trötta. Det va jag penshisarna och en tysk simträningsgrupp (som skvätte sjukt mycket). Nu är jag hemma och dricker en stooooor kopp kaffe, vilket får mig att fundera på hur jag egentligen började dricka kaffe. Det va faktiskt inte längesen, typ innan sommaren. Tycker fortfarande inte det är särskilt gott, men med mjölk och socker är de fint :) Hjälp! Vad händer? Gå upp tidigt fast man inte behöver, störa sig på ungar som skvätter, dricka kaffe. När blev jag vuxen och gammal!? :/ Måste göra något som väger upp detta. Får se om det är något på disneychannel och kanske spela lite zoo tycon. Borde även försöka hitta ett nytt spel till mobilen att varva istället för pumpkins vs. monsters :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0