Slö


Idag är hastigheten ganska långsam här hemma. Tittar halvhjärtat på en film och har städat lite, lite. Det enda vettiga jag har gjort idag är att jag har varit på underground och sedan hämtat en bok som jag fått låna. Städa va väl också ganska bra, fast det va tråkigt, så hade inte lust att fortsätta. Imorgon kommer Kim och Cristoffer hit och ska bo här till söndag, eftersom de också ska på sittningen. Ska bli trevligt :) Väntar och väntar på ett paket som jag har beställt, men det tar tid på sig. Så jag börjar bli otålig. Idag kom iaf runner's world, så får väl roa mig med den en stund :) Har fixat lite grejer som jag och Gustav ska använda ikväll till en god EFTERRÄTT! :D



 
 

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja, mer bilder i bloggen! :D

2012-10-30 @ 13:39:29
Postat av: Mia

Hallå! Du kan inte säga att du ska göra efterrät och läskas utan att berätta vad för gott ni gjort!
Jag vill ha bilder och recept!!!

2012-10-31 @ 10:29:28
URL: http://thenewmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0